Wikia

War of Legends is een gratis multiplayer strategie spel gepubliceerd door Jagex Games Studio. Het spel vindt plaats in het oude mythische China[1]. De gameplay is gericht op het aanleggen en commandaneren van een koninkrijk.

Hoewel Jagex War of Legends publiceert, zijn zij niet de ontwikkelaar. [2] Tot nu toe is er geen informatie wie deze ontwikkelaar is, maar Jagex heeft eerder met hun samengewerkt. [3] War of Legends zal online gaan begin 2010, op de officiële website.

Het spel is free-to-play, maar zal ook een aantal pay-to-play elementen hebben die worden uitgebracht na de release van het spel. Het zal ook regelmatig updates krijgen zoals een andere game van Jagex; RuneScape. Spelers kunnen inloggen op War of Legends met hun RuneScape/FunOrb gebruikersnaam en wachtwoord, en zullen in staat zijn om in tegelijk in te loggen in War of Legends en RuneScape.

Er zullen agressieve non-player characters zijn die een deel uitmaken van het speler-vs-omgeving gameplay. War of Legends zal een grafische gebaseerd MMO (Massively Multiplayer Online Game), met een mix van 3D isometrische- en 2D elementen. Jagex heeft verklaard dat het spel zal worden gespeeld in real-time, in plaats van turn-based, en heeft bevestigd dat de gameplay zal worden opgebouwd rond de controle en het runnen van een heel koninkrijk in plaats van zich te concentreren op een poppetje.

War of Legends speeld zich af in een Player vs Player omgeving. Jagex heeft verklaard dat, hoewel het niet van essentieel belang is om te concurreren met andere spelers, een 'solide verdediging' nodig zal zijn om een koninkrijk te bouwen. Het zal mogelijk zijn te worden aangevallen, terwijl een speler niet is ingelogd in het spel. Een functie die ook aanwezig is in hun FunOrb spel 'Dungeon Assault', alhoewel Jagex heeft gezegd dat War of Legends totaal anders is en lost staat van FunOrb.

ReferencesEdit

Around Wikia's network

Random Wiki